TOVE SAND

Paketöppning

Publicerad 2013-09-30 15:41:00 i Allmänt,

Halva grejen med att skicka efter paket är ju hur embalaget eller paketet ser ut. Eller nja kanske överdrev lite med att det är halva grejen, men det har en stor betydelse i alla fall tycker jag. Förra veckan fick jag hem detta lite större paket, med massa fina frimärken och tecken från hongkong. Även fast jag visste vad som fanns i var det spännande att öppna det för det va så gulligt. Ett av dom finare paketen från ebay lätt.
 
 
Vad innehöll det då?! Jo en egen uppsättning av gelénagel-tillverknings-material. Förut har jag använt Cecilias grejer, men nu har jag mitt egna lilla kit. Ska testa det idag och se om det fungerar. Spännande!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela