TOVE SAND

Rubrik

Publicerad 2012-05-30 20:52:26 i Allmänt,

Inte mycket kvar att göra i skolan nu. Idag hade vi en redovisning i textilen som varade i någon halvtimme, och sedan kunde jag ta min glidar cykel hem igen, för att vara tillbaka på sista idrotts lektionen ever under alla dessa år i skolan. Nöjjer mig med slutbetyget MVG . Hoho ! Har börjat packa och städat lite i lägenheten inför sommaren. Vill åka hem och slippa allt farande ett tag.

Hade bestämt träff på stan med moster och Therese senare på kvällen. Vi hann gå i några affärer innan det stängde och vi blev hungriga. Käkade på Ginas, men vi skippade uteserveringen. Blev en pizza innomhus istället. Trevligt att umgås ett tag. Nu ska jag bädda ner mig och invänta nästa dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela