TOVE SAND

Solvik dag 3

Publicerad 2009-07-29 18:50:29 i Allmänt,

heej vi hann aldrig blogga igår :( för att vi cyklade in till smögen och åt kvällsmat, och då när vi kom hem vid 23 någon gång så var kiosken stängd för vi stannade kvar och var med martin och rasmus en stund :D kulkul att va med några man känner igen iaf :D  


jag postar ett litet brev till sötisarna hemma i askersund;)


vi lekte bebisar i lekparken haha!


titanic ;)


vi leker med grävmaskinen :D vi lurade småungarna att den inte funka så att
vi skulle kunna åka på den :D


josse körde också ;)


linbana, yeah mycket coola prylar! :D


haha jagXD ser ganska stor ut haha :)


sen satte vi på oss bekini och drog till playan


jag är ute och bergsklättrar med picknik korgen i högsta hugg :D


vi hoppade på studsmattan, joel och joar kom dit också :D


badbrrudarna :D


när vi kom tillbaka spelade vi "med andra ord" med stina och amanda, haha så roliga


Vi låg och stekte i solen och lyssnade på mina super högtalare :D haha


sen gick vi bort till toalettena och sminkade oss lite innan vi cyklade till smögen :) så här såg jag ut :D


sötis josse igen <3<3


korre ♥ vote


glada lilla jag :D


sötis josse <3



sötis josse och jag ♥


sen cyklade vi till smögen och gick på resturang :D


hela tjej gänget :D


<3<3<3<3<3<3 josse och jag , älskar dig!


hela gänget typ :D


jag går och spattserar på bryggan :D


jag martin och ramus!

Kommentarer

Postat av: cecilia

Publicerad 2009-07-29 22:50:07

idag fick vii ett kanonsött vykort! fatta om vi vart lyckliga :D <3<3<3<3 ses imorn <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela