TOVE SAND

17.16

Publicerad 2009-01-30 17:25:31 i Allmänt,


hejhopp!

idag hade vi fysik prov det gick nog ganska bra , kändes det som iaf. Kalle kom med mina skor oxå , det var inte den färgen jag trodde och som det såg ut på bilden att det var , men dom var ju ganska snygga så jag får ha dom ändå xD haha. Jag sitter och kolar runt på massa bilder , om jag hittar en hårfärg jag vill ha , för jag funderar på att färga , men hittills har jag inte hittat någon bra bild, sara och jag tänkte färga ikväll. Jag ska till henne snart , eller ja ,,när jag orkar lyfta på rumpan och gå till henne xD det kan dröja kan jag lova , haha. Ne nu sk ajag leta vidare , hejdå //

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-01-30 21:08:29

KOOOOOM DÅ DIN SEGIS :O hjälp börjar ju snart :D<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela