TOVE SAND

KANON DAG!!!

Publicerad 2009-02-28 23:35:47 i Allmänt,

HEJ
Har haft en kanon dag i backen! Solen har inte vart framme så mycket som alla sa att den skulle vara och sen var det massa folk som var ivägen för sara när hon gled fram med brädan! HAHA , Dagen startade med äggmackor när vi kom upp , sen gick vi och hyrde bräda åt sara och vidare iväg ner till barnbacken , första åket ramla hon i liften och även andra xD ute i backen gick det bra för att vara första gången , hon ramlade hela tiden och det ska man göra när man aldrig har åkt förut! Vi kom på en super bra sätt att åka på och då gick det riktigt bra för henne, så vi åkte upp för den stora liften , jag åkte bakom och höll i sara och drog i hennes armar så hon skulle svänga xD haha men efter att vi/hon hade brytit handen, knäna, ryggen, rumpan, foten m.m så släppte jag henne och hon åkte själv :D jätte duktig faktiskt , vi har filmat , så det kommer ni få se! Hon slog i svanskotan flera gånger och till och med så det rulla tårar på kinden för henne. Och då gick droppen,, hon tog av sig brädan satte sig på den och åkte pulka ner , ända tills en tjej sa till att man inte fick åka så och då gick hon ner ist XD haha det tog väll 1 timme ner för en backen när hon gick. Kul var det iaf ! När vi äntligen hade tagit oss ner la vi oss mitt bland allt folk på bräderna och vilade och kollade på alla roliga människor som finns att kolla på , och då ser jag att elov och beny stå och prata  med några så jag tog kort på dom xD haha . Vi sov som stockar på vägen hem kan jag lova ! Trevlarns dag <3


hihi busar som har ramlat på varandra xD

haha fluum !!

sara :D<3

vurpa ;)

coolingen sj :P

elov och beny såg vi ;) smygfotade lite xD ahha

sara gav upp och gick ner för hela backen ;)

även här går hon ner för backen xD

axel och sara :D

hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela