TOVE SAND

Mot Harge

Publicerad 2011-04-29 17:41:22 i Allmänt,

Tjolahopp. Har legat ute i solen hela dagen. Så himlans skönt med värme. Hjälpte min moster att leta fram lite glamor kläder och sen började jag packa lite smått. Snart är det ju slut på lovet och nu i helgen kommer jar ha fullt upp med annat kul. Ikväll ska jag, Cecilia, Erik och Niclas ut till Harge och grilla och ha det gött. Sover över i villisen. Sen imorgon ska jag bli stylad innan jag åker vidare mot Kumla och firar valborg. Fick stylingen av Camilla och Moa.

Ne nu ska jag springa bort och hjälpa till att packa allt. Hejdåå.

Ser ni min fina ballog jag fick av lilla elin. Btw har jag persiennerna nerdragna, därför har jag randigt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela