TOVE SAND

19.11

Publicerad 2010-11-30 19:11:23 i Allmänt,

Det är så sjukt kallt ute. Stå och vänta på en försenade bussar är verkligen ingen hit.

Jag gick och la mig skit tidigt igår, så imorse var jag riktig pigg faktiskt, ändå lyckades jag nästan missa bussen.
Historia, matte, 2,5 timmars klassråd och engelska. Kan dagen bli sämre ? NEJ. Jag och Louise har jobbat på skit mycket med vårat arbete i historian så nu är vi helt klara. Vi fixade i ordning varsin staty på klassrådet. Duktiga tjejer.
Även i engelskan har vi grupparbete och nu jobbar vi med Product Placement. Lite roligt är det, men jäkligt svårt.
Min grupp ska leta i olika filmer och liknande efter dålig smyg reklam. Typ som dom här bilderna som jag och Ida printade från musikvideor och filmer.

I Superman står det en lastbil parkerad med Marlboro loggan.

I sista James Bond filmen har han en Sony Ericsson mobil.

Spindelmannen glider fram på en Carlsberg lastbil

Megan Fox sitter vid Burger King

Justin timberlake har en 7eleven tröja på sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela