TOVE SAND

solvik dag 4

Publicerad 2009-07-29 21:42:59 i Allmänt,

hejsan , idag har vi varit i hunnebo strand, käkat och gått i lite butiker. Imorgon åker vi från campingen och möter upp fotbolls laget i uddvalla men innan dess ska jag och josse shoppa i vanliga klädaffärer på "torp" köpcenter. Här kommer lite bilder från idag:)


josefin och jag gjorde varsin chokladpudding till oss. mums :D




josefin stina och amanda :)


hela gänget! förutom sylvia och micke för dom åkte hem idag. :P


jag och ääääälsklingsjosse




mammsen och pappsen <3

hahaha xD

ser ni? gratis glasspinne till alla barn som äter upp! det fick vi jippi :D:D


jaa jag är självmords benägen !

haha vi försöker vara lika coola som joTas :P


jag lyckades som vanligtxD haha


våra fina pelle glassar  :D


den här coolingen hade fiskat krabbor :D


när vi kom hem klättrade jag och josse i klätternätet :D


josse coolingen var högst upp men dit vågar jag mig inte upp :S




sen vart vi utmanade i golf barn mot vuxna ;) men det vart inte så , utan alla mot alla :P


vi fuskade inte , neeej!


kungar som vi va ;) ahha


josse och min kära pappa vann , jag kom sisst :D fick 7 eller mer på varje bana , så nu är jag ännu mera självmordsbenägen :P

tjohhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela