TOVE SAND

11.28

Publicerad 2009-01-31 11:36:15 i Allmänt,

hejsan !
Vaknade vid halv 10 , då smsade jag till vasil att det inte blir någon träning för mej idag, sen åt jag frulle med mamma och pappa. Jag kom på att vi har två kameror , så jag lägger beslag på en nu ;) ikväll ska jag och brudsen till folkan i örebro. Hoppas det kommer mycket folk , för igår verkade detinte som det var alls många som skulle dit. Nu ska jag höra om jag får skjuts till sara , haha latmask.se . Som ni kanske märker så håller jag på att göra om designen här , så ni inte tror jag har blivit knäpp , för just nu ser det ut som ja jag vet inte va, det kommer blir bra någon dag ska ni se .. men ha en bra dag iaf //

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela