TOVE SAND

Glossybox nr:01

Publicerad 2014-02-11 11:37:00 i Allmänt,

Jag hade en fin rosa box låg och väntade på min säng när jag kom hem från Thailand. Min första Glossybox, innehållande 5 nya skönhetsprodukter. Jag kommer få hem en sådan en gång i månaden nu ett tag framöver, wiie.
 
I denna box har jag redan hittat två favoriter som kommer köpas hem när proverna tagit slut. Först och främst en grym primer från Benefit Cosmetics vid namn The PoreFessional, täcker allt och lite till. Går att använda både under och över sminket och ger en så len hud att jag inte trodde det var sant. LOVE!
 
Sedan är det en brynpenna som fixerar brynen till exakt den form man önskar. Det är en vaxpenna utan färg som  håller hårstråna på plats. Den kommer från Sumita.
 
Sedan fick jag även med en tandkräm som sägs ska innehålla en ny formula och göra tänderna ännu vitare än förut, vi får väl se.
Ett nagellack från danksa märket Fnug.
En rengöringssvamp från Karmameju som innehåller konjac fibrer som balanserar PH värdena i huden pch rengör på djupet. Man ska använda den istället för bomullsrondeller eller tvättservetter som ofta är av konstgjorda material. När man använder svampen så behöver man bara hälften så mycket av sina rengöringprodukter eftersom den också rengör.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela