TOVE SAND

Mer död än levande

Publicerad 2014-01-23 12:11:45 i Allmänt,

Nästan så illa är det. 2,5 dag och det är fortfarande inte över. Magsjukan!! Jag (tove) började känna illamåendet redan i förrgår innan vi åkte till Patong. Väl inne på det största köpcentret ever satte det igång. Spydde som aldrig förr inne i ett av toalettbåsen. Fräscht! Sen fortsatte det, tuktuk resan hem var inget att rekommendera. Sedan hela natten till igår tillbringades mer på toan än i sängen. På morgonen kan ni ju förstå hur jag mådde och Cecilia som inte känt något kvällen innan började må illa. Jag tillbringade halva dagen i sängen för att sedan pallra mig ut till stranden under ett parasoll. Cecilia fick däremot gå hem och infinna sig på toaletten halva eftermiddagen. Som tur var gick det över på ett dyng för henne så nu mår hon bra igen, med för mig verkar det dock hänga i ett tag till... 

Här är lite bilder på köpcentret som fick sin toalett nerspydd av mig. Vågar man sig tillbaka tro? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela