TOVE SAND

Fix på salong

Publicerad 2014-01-14 10:33:25 i Allmänt,

Här nere är det väldigt billigt att göra allt som man kan göra på en skönhetssalong hemma. Vi färgade ögonbrynen och fick dom plockade för ca 80 svenska kronor. Igår färgade även Cecilia slingor på samma salong för under 400kr, medan jag väntade på henne så fixade jag fansk manikyr och fick betala 40kr. Cecilias hår blev super bra och frisören hade i massa medel som gjorde att håret blev hur lent och fint som helst. Vi gick dit ganska sent och det kan man ju ångra så här i efterhand. Vid halv tolv kände jag att jag inte orkade sitta och kolla längre så då gick jag tillbaka till hotellet, och ceilia var inte tillbaka förens vid 01.00.
 
Här är dom nya naglarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela