TOVE SAND

Helgus

Publicerad 2011-05-29 22:43:34 i Allmänt,

Hejsan alla.
Bloggen har fått vila lite nu i helgen. Flytten har gått jätte bra i alla fall. Trivs redan i nya lägenheten. Känns som jag kommer få två fina år där. För efter gymnasiet ger jag mig nog iväg på andra äventyr, så det blir ju bara två år.

Igår flyttade vi alla saker till den nya lägenheten och städa ur den gammla. Det tog typ hela dagen och kvällen. Blev en sen kvällsmat hos Moster. Sen åkte vi hem och sov.
Nydag: Vaknade och städade nya lägenheten. Fett äcklig! Ingen som hade städat innan efter sig. Nu är det städat och fräscht i alla fall. Åkte till Ikea och handlade lite nytt. Tillbaka till lägenheten och tog farväl till mina underbara föräldrar som hjälper mig med allt. Tog bussen in till stan och mötte Jensine och Elin.

Nu sitter vi här i Jensines lägenhet och tar det lugnt. Tjejerna har blivit lyckliga över att deras biljetter till Iron Maiden kommer. Glad för deras skull :) hihi! Ska föressten sova hos Jensine tills skolan slutar. Kännde att min lägenhet inte var helt bebolig. Imorgon kommer även Louise och Ida och joinar oss. Kommer bli några härliga dagar tillsammans innan vi tar farväl inför sommaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela