TOVE SAND

regnet regnar regn

Publicerad 2010-07-30 19:49:06 i Allmänt,

Igår och idag har det inte gjort så mycket att de regnat, för då har jag kunnat packa ner mycket av mina saker i lådor utan att få dåligt samvete för attdet är fint väder ute...

Jag springer runt här i huset och kliar på mina mygg- och bronsbett och försöker packa ner så mycket som går.
Nu är det bara ca 24 dagar kvar tills vi börjar skolan. Innan dess har vi nog inte hunnit fått lägenheten, så i någon vecka får vi alla tre bo hos min moster.

Igår drog jag, mamma och pappa ner till Motala för att kolla efter en soffa åt mig och johanna på "Återvinningen".
Det är en skit stor och billig Secondhand butik med massa fina saker. Det finns verkligen allt!

Jag hittade iaf en soffa åt oss. Den var super fräsch och kostade bara 450:-
Sen köpte jag även med mig världens sötaste rosa termos för 40:-


eftersom jag och johanna har planerat ett rosa kök så kommer den passa perfekt!

Idag tog vi oss en tur ner på stan för att kolla in nya blomsterboden som precis har öppnat.
Det såg typ ut som dom hade för lite blommor där inne. Helt tomt! Väldigt synd att dom inte har bättre smak.

Sen gick vi in i mammas affär och där köpte vi en jätte söt kökshanduk som också kommer passa perfekt i det nya köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela