TOVE SAND

hockey kväll

Publicerad 2010-01-31 12:20:18 i Allmänt,

Igår kväll kom joefin och cecilia hit, åkte iväg mot hallsberg för att kolla på pappa och massa flera som skulle spela hockey match. Cecilia var tyvärr tvungen att åka till kumla, jag och josefin satt och hejjade men det räckte inte , dom förlorade.

Efter hockeyn åkte jag och josefin hem till mig , vi lagade mat och kollade på en film. Det vart Stuart Little för ingen annan funkade xD ahha. Efter den åkte josefin hem och jag somnade på direkten.





Har inte haft internet sen igår morse för pappa och tony har hållt på med nya fiber nätet. Nu funkar det iaf nere i källaren. Så jag måste sitta här nere om jag ska ut på internet, därför kanske det blir lite dålig uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela