TOVE SAND

Om Dagen

Publicerad 2009-09-29 22:01:45 i Allmänt,

Som jag skrev imorse så ville inte sebbe och gusftaf följa med oss i till öret så vi pkte själva, när vi kom fram träffade vi cicci och några till :) vi gick runt på mässan men tröttnade fort så vi traskade upp till stan , kollade i lite affärer och sen hade dom andra lektion. jag och josefin gick och åt mat och sen åkte vi hem , cicci hänkade på oss hem oxå :) pratade massa på bussen om saker som kommer hända på lovet och sånnt kul :D När jag kom hem somnade jag skönt efter att ha bläddrat igenom nya frida tidningen. Jonas smsade och väckte mig typ fats jag somnade om.Jag gick till skateboardparken där han var och kollade när han failade alla trick;) ahha stackarn ♥ Sen gick jag hem och käkade hamburgare utan hamburgare xD Gott ....noooooot! Efter det tog jag min moppe och åkte med mamma och pappa upp till lillelin som precis hade somnat ,så henne fick vi aldrig se :) haha men vi pratade och sen åkte jag hem för jonas skulle komma. Nu har han precis åkte hem och jag ska snart sova. Godnatt mä er !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela