TOVE SAND

Karlstads Tripp

Publicerad 2009-11-30 21:38:37 i Allmänt,

hejhej
Nu är jag hemma igen ;) har inte hunnit med att bloggat så mycket under helgen.
 Jag har iaf haft det kanon bra , skolan ägde som jag skrev i torsdags och sen har jag vart och shoppat massa saker under resten av dagarna :)
I fredas var vi på bergvik , ett shopping center som ligger utanför karlstad.
Sen i lördas åkte vi runt i lite affärer som låg utanför stan , inte så mycket att ha men jag köpte iaf 
en julklapp till bby :)
Sen på kvällen köpte vi mongolisk mat och hyrde 3 filmer,
 hann bara med att kolla på 2 av dom för sen somnade vi.
 På söndagen gick vi på stan och kollade på julskyltningen, myspyys, fast det känns ju inte riktigt som jul xD
Åkte hem vid 7 med tåget.



tomten :)



lite av sakerna jag köpte till mig själv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela