TOVE SAND

Solvik dag 2

Publicerad 2009-07-27 22:41:12 i Allmänt,

Vi började dagen med en jogging runda , bara lite jobbigt xD haha  det blev inget badande idag för vädret var inte på våran sida :P så vi duschade och sen följde vi med alla föräldrar in till kungshamn och kollade runt i lite affärer , men det var inget att ha så vi drog vidare in till smögenbryggan :D När vi kom hem bestämde vi oss för att spela fotboll , kalle ville oxå vara med så han och vi gick runt och frågade alla barn vi såg om dom ville vara med och spela . vi fick ihop ett gäng och det spred sig fort att det var match på ge uppe på planen så det kom barn från norge , dannmark ,sverige och holland till och med xD kulkul !

innan vi åkte :P

josse inne på en mysig affär :D

pizza :P

pappa :D<3

mamma pappa och jag <3

på ett caffé :)

jag drack caffe latte :D

och josse drack caffe mjölk xD hahahahahahahha

josse orkade inte allt för det var så mycket :D

vi kollar på firrar :D

vår söta ert :D 

in the t-shirt store  :P

josse på en raggar runda :D

ahha sötisar xD

jag och fotbolls gänget :D

alla coola fotbollsspelare :D

;)

lite kille tyvärr vet jag inte hans namn ;) ahha

coola samme :D

karl och jag :D

klätter geten :D

hollendarna :D så sööta :D dom fattade inget av de vi sa typ , men vi kunde förstå varandra bra ändå genom att visa olika tecken

hörs imorgon :P

Kommentarer

Postat av: ceciliah

Publicerad 2009-07-29 00:18:52

skit ungar, jag saknar er!

längtar tills torsdag. <3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela