TOVE SAND

Dagen med storg D

Publicerad 2009-04-27 21:04:32 i Allmänt,

hejhej
bara en dag kvar nu ! Imorse bråkade jag och sara lite , men vi klarade inte ens en timme från varandra så vi var kompisar på direkten igen typ :D Hände inte så mycket mera i skolan , kom nästan försent till tyskan men jag fick kuta upp XD sen fick ja mvg- på matte provet , kändes inte bra , men det var väll okej ändå :) Jag och sara ringde till alla affärer i örebro typ och sen gick vi till yvonne våran syo , men hon hade inget ställe vi tyckte var intressant , så vi åkte till ett dagis , men där värkade det tråkigt så vi åkte därifrån för  man fick inte praoa 2 på samma gång häller , jag ringde pappa oc frågaden men han kunde bara ha med sig en , så sara ringde till hennes pappa :D Så nu blire hbg vecka 20 och praoa som rörmockare :D hahah , för kul med lelle en vecka :D Efter skolan åkte jag hem , gjorde tårtor tills träningen imorgon , för det har blivit en tradition att om man fyller år är vi har träning med fotbollslaget ska man ta med sig något att bjuda på , och själlvklart hade jag sånn otur att jag såklart fyllde på en tisdag när det är träning xD Så nu har jag iaf bakat , sen har jag prövat vilken klänning jag ska ha imorgon och sånnt fix, nu kollar jag på 90210 och sen ska jag prata med jonas i tellen , sen måste jag plugga till moppekortsfrågorna så jag klarar det imorgon :D sen ska jag sova :D så godnatt !

tony och jag tog min moppe till netto och köpte karamellfärg och mjälk , då hade dom fått in världensbästa skor , som jag sara och sandra köpte där förra året , så jag köpte två par till :D

skorna i mitt hjärta :D


snygga tårtor va ? :D

Det gick hål i mina läggings idag :( men då hade jag sätt att dessi och paow har typ leggins med hål i från ginatricot , så jag klipte sönder mina så nu ser dom nästan likadana ut , fast det är ett hål som ser knäppt ut på kanten för det var där de ricktiga hålet gick sönder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela